har jag inte berättat ..?

har jag inte berättat vad vi gjorde för några veckor sen ? Jag måste ha missat det , och det är pinsamt
för detta är nog något av det roligaste under nian hittills kan jag ju lova. Men först kommer en bild .


För några veckor sedan sa Kalle i min klass att han tyckte att Miley Cyrus (även känd som Hannah
Montana) var snygg. Jag blev helt chockad, för jag har ALDRIG hört Kalle säga att någon tjej är snygg,
och inte någon kille heller för den delen. Jag, David och Ickis kände då för att utnyttja läget. För han
blev glad så fort man sa hennes namn eller pratade om henne. Så in i bibblan, skriva ut en bild, kladda
lite på den, hämta tejp i bildsalen, och wooops, så satt denna snygga bilden hårt fasttejpad på Kalles
skåp, haha. Kalles reaktion vid första blicken på "nya-skåps-designen" var underbar, haha. Vi lyckades!

för er som vill veta vad de står på den mindre texten så står det "Love is in the air" och "Love forever" .
såhär kul kan man ha under en dag i 9b. Nya ideér varje dag. Är det inte den ena, är det den andra ;) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahahahahahahhahahahahah xb

2009-11-28 @ 22:17:13
Postat av: maliin .

hahah . as gulligt juh (; <3

2009-11-29 @ 11:58:42
URL: http://malinwirebrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0