14 oktober

Jag tänker nog inte ursäkta mig för att jag inte uppdaterade igår, för jag hade faktiskt annat
för mig, haha. Jag var med Ickis till typ halv tio, var hemma över tio så jag hann inte precis
blogga. Men trevligt var det. Aja, nog pratat om gårdagen. Idag var det en rätt go skoldag
faktiskt. Jag ska lufta upp min tyskalärare och min idrottslärare, jag är riktigt imponerad
över deras sätt att driva framåt, lära ut och framför allt variera. Jag lär mig mycket på
tyskan, och jag tycker idrotten är kul. Har ni hört om en lärare som kan kombinera handboll
med gymnastik? Den ni. Så jag som gymnast och bollälskare hade en riktigt rolig idrottslekt.
Annars har vi typ ingen läxa alls, vi har inlämningen om praoen tills på fredag, men den är
jag snart klar med ändå. Så det är en väldigt go vecka, och det ser ut som om nästa vecka
också blir go, och sen är det lov. Oj, vad jag pratar om ointressanta grejer nu. Ikväll är det
en riktigt TVkväll. För min del blir det "Bonde söker Fru", sen "Dagens man", och sist "Oskyldigt
dömd" det gillar vi mycket! Nu ska jag avsluta och fortsätta med läxan, behövde en liten paus
och det har jag verkligen fått nu. Gud va tråkig jag är nu för tiden va, haha ;) puss o kram

jag ska bara påminna om att jag har många riktigt goa klasskompisar. Vi kan sätta
oss runt ett bord, och ha hur kul som helst. Bara skratta tills det egentligen inte går
att skratta mer men trots det så skrattar vi bara vidare. Jag gillar er, så är det bara!


Kommentarer
Postat av: malin

Glöm inte att jag kör till honom den 24:e ;D

2009-10-15 @ 09:32:54
URL: http://metrobloggen.se/malinmelkerson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0