2 oktober

"Man blir ofta mycket gladare om man
 slutar att bara tänka på sig själv"

Idag var sista dagen på praoen, och det kändes riktigt
tråkigt måste jag säga. Nu när man väl hittar och man
har börjat prata med folk, så ska man gå därifrån som
om ingenting hänt. Det var sorgligt på något vis. Annars
blev det lunch med "gänget" idag igen. Måste bara säga
att det har varit riktigt trevligt att "luncha" tillsammans
med er i veckan, det gillar vi! Träffade Anna med när jag
skulle med bussen hem, kanontrevligt. Det var längesen
jag träffade henne känner jag, så det var skönt att prata
på om allt som vi missat med varandra. När jag väl landat
i Ramkvilla gick jag hem till Ickis, vi behövde verkligen ta
ett djupt snack (deeptalk) om allt och alla. Det var riktigt
trevligt, dagens höjdpunkt utan tvekan. Jag tror att hon
är den underbaraste vännen på denna jord, eller rättare
sagt så vet jag, haha. Nu ropar mor min att maten är
färdig, så det blir att springa ut dit nu. Pappa och Tihas är
i Stockholm över helgen så det är bara jag, mamma och
Hampus hemma. Men det är alltid trevligt det med. Det
kommer nog ett senare inlägg med. puss och kram ! <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är mysig du Elin, det var kul att snacka lite:)<3

2009-10-02 @ 19:51:32
Postat av: ickis

yees jag är bääst ;) ahaha xD du med ditt nötkreatur :P <3

2009-10-02 @ 21:35:57
Postat av: ickis

yees jag är bääst ;) ahaha xD du med ditt nötkreatur :P <3

2009-10-02 @ 21:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0