24 oktober

Har varit med Becca hela kvällen. Vi var och kollade lite på bandy (typ tio minuter, haha)
och sen har vi käkat pizza och bara snackat. Sådär kanonmysigt ni vet. nu kommer lite
bilder ifall ni har lust att offra några minuter i ert liv för att glo på två trögon :D


Sötnosen Becca <3


Jag i ett skrattanfall, haha.


HAHAHA, detta hade vi riktigt roligt åt ;)


hahaha, erkänn den är så söt :D


Denna bilden är den vackraste under hela kvällen <3'


jaa... (Becca tvingade mig att ladda upp den, haha)


Aw, va gullig hon är :D




HAHAH, den uppskattade tandborstningen xD


Jag tycker denna bilden är hemsk, men Becca tvingade mig igen ;)


ÄNTLIGEN HAR JAG FÅTT SOVA UNDER ETT ZOOTÄCKE :DD

Tack för en underbar kväll Becca, du är helt underbar :) <3

Kommentarer
Postat av: Becca

du är bäst :)

2009-10-25 @ 15:12:06
URL: http://rebeccafridsall.blogg.se/
Postat av: Anonym

va söta ni e :)

2009-10-27 @ 14:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0