28 oktober

Jag ska börja med att säga att Caroline gick vidare i Webbjokern. Hon blev jätteglad
och tackar alla som har röstat. Nu är det några steg kvar, men vi får alltid hoppas ♥

Idag var jag och Ickis i Växjö. Det var sjukt trevligt måste jag säga. Jag hittade lite
grejer som jag försökte fotografera, men bilderna blev inte bra och jag orkar inte
anstränga mig mer, haha. Men jag hittade iaf två T-shirtar, två långarmade, ett par
jeansleggings, ett skärp och lite smink. Jag har säkert glömt något, men skit samma.
Nu vet jag inte vad jag ska göra resten av kvällen. Klockan är ju bara 17.38.. Men jag
tror att jag ska dra mig till TV:n och kolla om det är något bra på SF-kanalen. puss ♥

Kommentarer
Postat av: jossan .

Gud vad kul att hon gick vidare :) <3

2009-10-28 @ 21:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0