Kenza och hennes kärlek .

Jag är lite efter, jag vet det. Men gick in på Kenzas blogg nu
och läste att Katrin (hon som eftersnackade i Idol förra året
och inte direkt gjorde någon större succé) . Hon snackar på
The Voice ibland, hon pratar mycket om Sveriges "lite större"
bloggersker. Kenza har hållt hemligt vem hon är tillsammans
med, men sen nu har Katrin avslöjat detta. Men det var fel
kille. Allt detta leder till att Kenza tillslut avslöjar vem hon
faktiskt på riktigt är tillsammans med. Och jag vet inte varför
jag riktigt tar upp detta. Men jag bara tyckte så jäkla synd om
Kenza. Folk kan ju förstöra allt mellan dem nu, om de så vill.
Och ni vet lika väl som jag vilka idioter det finns där ute. Men
sen undrar jag om Katrin kanske tänkte att det kunde bli såhär.
Att hon säger fel kille, folk och Kenza blir upprörda, allt blir ett
stort kaos, och tillslut avslöjar Kenza? Man vet ju aldrig med den
där bruden. Hon är som hon är när hon inte blev som hon skulle!


Kenza - eller hur är hon otroligt vacker?

Jag vill inte låta som någon som försöker ha fullkoll på
bloggerskerna. Men när jag läste detta så kändes det som
om jag kände igen det. Det är inte kul att få ett förhållande
förstört, så därför tycker jag folk ska låta Kenza och den
(äntligen?!) avslöjade killen vara ifred, så är det med det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0