NU KÖR VI!

LOVA MIG ATT LÄSA DETTA NU, FÖR MIG ÄR DET VIKTIGT.
först har jag tänkt att försöka få er att inse att ni faktiskt borde
rösta, men jag är nog inte så bra på att få med folk tror jag inte.
Men jag ska i alla fall försöka, tillslut kanske ni blir så trötta på
mitt tjat så ni röstar på som bara den, vem vet?

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=118223

Länken över är en länk in till Melodifestivalen.se, där man alltså
kan rösta. Jag försöker göra det så lätt för er som möjligt, så jag
har försökt att även komma in så långt som möjligt, så ni slipper
leta. När ni trycker upp länken kommer ni in på sidan där ni ska
vara, ni är alltså tills dess helt rätt ute, haha. Ni kommer komma
in på sidan där bara Kronobergsläns bidrag är med, för det var
bara så långt jag kom. Sen ser man bidragen, och under står det
nummer. Ni ska leta efter nummer 086. Över siffran ser ni en
liten stillbild från videon. På bilden ska det vara en tjej, med mörkt
stort hår. Ni får alltså rulla neråt lite, låten heter Kom till mig. Och
jag tycker faktiskt att den är bra, och ännu bättre blir det när jag
känner denna härliga och underbara människa. Hon har verkligen
energi till allt, och jag vet att hon skulle vara glad även om hon
inte gick vidare. Men även de som alltid är glada kan väl få bli
lite extra glada någon gång? Så då tar ni upp er mobil, öppnar ett
nytt meddelade. Skriver in 086, sen skickar ni det till 72470 , det
kostar 3,60 . Men det har ni väl råd med? Jag ber bara att ni röstar
i alla fall en gång var, snälla? Lyssna gärna på låten med fresten ;)

Låter det så krångligt? Nej, det gör det inte. Fast det beror på hur
lat man är. (Hoppas du som tänkt att INTE göra detta nu verkligen
känner hur lat du är!!) Ett sms? Ni skriver väl så mkt "onödiga" sms
annars, så då kan ni slänga iväg ett till. Som inte är ondöigt, men
i alla fall. Snälla, hon är verkligen värd detta. Oj vad jag tjatar ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska rösta :D

2009-10-15 @ 18:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0