29 september

"Att förstå är att förlåta"

Oj, jag har visst inte uppdaterat mig alls. Men ni
har inte lidit? Eftersom det är så underbart varmt
ute denna årstid så tror jag ju att alla ligger och
steker i den hettande solen? Eller kanske inte?
Peronsligen håller jag på att frysa röven av mig
så fort jag går ut, och jag är nog inte ensam. Men
i alla fall så är andra dagen på praoen avklarad.
Och det är jättekul att vara där inne, det blir ju
såklart en hel del prat, men också mycket bak.
Så jag känner ändå att jag får ut mycket av det
och det är huvudsaken. Självklart är jag trött som
sjutton, vill bara ha lov nu känns det som. Men
bara fyra veckor kvar, haha. Men var ju i Jkpg
igår och såg HV - MODO, jag har då aldrig kännt
mig så neutral under en hockeymatch. Satt och
flinade åt både höger och vänster. Hade några
riktigt töntiga killar på min vänstra sida som höll
starkt på MODO. Jag kan sätta 100 kr på att de
var tre år äldre än mig. Och de var så fjantiga
så jag visste inte om jag skulle skratta eller
gråta. Nedanför mig satt ett annat Modofan, hon
skrek "HEJA MODO!" men när HV vann en närkamp
skrek hon "BRA!" , jag vet inte hur ni känner men
jag kopplar inte riktigt det? haha. Nu ska ni inte
tro att jag satt och fokuserade på annat under hela
matchen. Ohnej, 3-1 till HV, Gustafsson spelade
inte och Foppa fick 4 utvisningar och blev utbuad.
Det ni, så koll har jag. Men nu måste jag dra för
att jag ska sms:a sötnosen min och sen sova :*

Ska även gratta Becca Fridsäll som fyller 14 år idag.
Grattis snygging, hoppas du fick en kanondag :) <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha modo-töntarna

vem är din sötnos då ;)?

2009-09-29 @ 21:21:28
Postat av: stina

Jag hoppas inte din kära lillebror sitter jämte dig och säger alla ditaljer om matchen ? :O haha

2009-10-01 @ 19:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0