3 september

"Det finns mer i livet än att öka farten"

Idag var det en rolig dag tycker jag. Sista lektionen innehöll ju
bara trams rent ut sagt, haha. Men så vi skrattade, då är det
värt det. Och när till och med vår lärare ger med sig, då kan det
väl inte vara annat än trevligt? Sen sitter jag ju bredvid sötaste
Stina på svenskan, det gör svenskalektionerna ännu roligare än
vad de redan är, tack Stina! Annars har jag en rolig grej från SO:n..

Kalle: "....så vi borde förbruka mindre energi"
Jasin: "din dator går på el Karl, som är energi"
Kalle: "jaa..men...asså...jag har ju en hamster som springer, haha"
Hanna: "VAAAA, HAR DU?!!"

den är klockren och vi tycker om dig ändå Hanna, även om du inte
alltid tänker innan du pratar, haha. Som sagt, en riktigt rolig dag :)


bild från lunchrasten. Jag och mina sötnosar Hanna, Stina & Ickis :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du göra imon?

2009-09-04 @ 17:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0