bilder från igår .

Dessa tre tjejer gjorde min lördag riktigt bra. Satt och snackade hur
länge som helst om allt och alla. Samtalet innehöll även en massa
skratt men också den djupaste sorgen. Ni är så jäkla bra! Tack (L) .

Beccsötan, jag, Linnsötan och Bellsötan<3


Linnea, jag och Bella. Fotografen heter Becca ;)


jag och Linnea hoppade studsmatta, haha.


Linnea är grym ju :D


hahaha, jag diggar faktiskt bilden :D


jordens sötaste Holmberg och jag :D


blond och het, Becca är perfekt ;)


kolla in sötnosen till vänster, henne älskar jag <33


sista bilden för kvällen blir på Linnea och mig. TACK <33

Kommentarer
Postat av: linda nordwall

åh vad söta ni är :))

elin, du är bäst. tack för igår. loveu <3

2009-09-13 @ 12:57:51
URL: http://liindanordwall.blogg.se/
Postat av: linnea

tack själv, älskar bilden på oss ;*

du är gryym hun! <33

2009-09-13 @ 15:29:19
URL: http://liinneaastrom.blogg.se/
Postat av: bellah :D

awwww så söta är ni ;d .

tack för igår , verkligen !

jag älskar er <3

2009-09-13 @ 16:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0