7 - 8 april - husvagnssemester hemma .

förlåt för att jag inte har skrivit, men jag har haft fullt upp. igår kom ann till mig. på eftermiddagen
åkte vi in till stan och gjorde ett litet ärende, sen käkade vi med. på kvällen var vi i korsberga med
janina och käkade pizza. den här gången hann vi i alla fall i tid, haha. inatt sov vi i husvagnen, det
var så himla mysigt. jag älskar verkligen vår husvagn! idag ska vi åka in till växjö för lite shopping.
sååå, vi hörs senare ikväll antar jag. ha en bra dag nu allihopa, puss ♥


kolla in denna sjuka bilden, haha. jag dör när jag ser den. jennikas armar ;)
janina står till vänster, jag håller upp sofia och sofia står i brygga. HAHAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0