är justin bieber död ?

nu är jag färdig med tyskan och idrotten, jag har en känsla av att jag hade något mer. läskig känsla.
när mathias kom hem sa han att Justin Bieber (den kända unga sångaren) håller på att dö efter en
trafikolycka. så jag sms:ade Linnea, som sedan ringde upp mig i PANIK. så nu är det en till som är
nära döden, fast på grund av att någon annan håller på att dö. komplicerat. aja, godnatt . puss ♥


Justin Bieber. Ja, ni ser ju hur söt han är. Så nu kanske ni förstår varför Linnea typ .. dör ..
Det kan vara som Branne sa med "Han kanske bara har brutit en arm, de överdriver" MEN,
jag skulle inte hålla med om det, ifall det nu är värre. Då skulle jag ångra det ..

Kommentarer
Postat av: linneaström'

MIN man! <3<3

2010-04-27 @ 19:05:23
URL: http://liinneaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0