INGEN KOMMENTAR ALLS , HAHA!



denna gubben på youghurtpaketet, gör "reklam" för turkisk youghurt. han har inte fått någon
betalning för att vara på omslaget, faktum är att han var helt omedveten om att han ens var
på omslaget. det är ett problem. det andra problemet med detta är att han gör reklam för
turkisk youghurt och är grek. HAHAHHA. 50 miljoner ska den lilla grekiska gubben ha för
detta. därför lär jag ju aldrig mer få möta hans ansikte när jag öppnar kylskåpet, vilket har
blivit en vana. detta är dagens, jag har skrattat så jag grät.

Kommentarer
Postat av: Rebecca Fridsäll

Hahahaha fan vad sjukt ! :D

2010-04-10 @ 00:35:16
URL: http://rebeccafridsall.blogg.se/
Postat av: Hanna a

vadå är det sant.. ?

2010-04-10 @ 12:58:56
Postat av: Anonym

TILL FRÅGESTUNDEN :D

hur sminkar du dig?

du är jätte söt :)

2010-04-11 @ 20:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0