vad jag shoppade .

En anonym läsare frågade om jag inte kunde visa vad jag hade köpt , och visst kan jag det.
Jag har inte ansträngt mig för mycket , men en bild blev det i alla fall :)


från vänster kör vi nu :
ett par klarblåa jeansleggings från BIKBOK.
ett par ljusare leggings från H&M, riktigt sköna!
en större T-shirt från H&M, har redan en fast i vitt.
vanliga och enkla svarta leggings från BIKBOK (mina gamla är sönder)
en likadan T-shirt som den rosa. fast denna är i färgen svart/grå. snygg!
och till sist en superskön tjocktröja från BIKBOK. har redan två till, så jag
tyckte inte det var fel att köpa en till i den sista färgen. Bra köp enligt mig :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar den munkjackan från bikbok. dom är jätte sköna! Du passar säkert jätte bra i den rosa också:)

2010-04-09 @ 19:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0