19 augusti - shopping all day bby .

detta var min bästa shoppingrunda på väääldigt länge. är trött i benen och näst intill pank. tur att
nästa lön kommer snart. malin kom in idag och gjorde mig sällskap, vilket uppskattades mycket från
min sida. hon är bra. åt kina till lunch med, mums. jag har faktiskt bilder på vad jag har köpt, faktiskt.


jeansskjorta från monki.



skjorta och linnen från BIKBOK.



munkjacka från BIKBOK. linne från Gina Tricot. halsband från Lindex. halsband från KICKS.



almnanacka från Bokia. sjal från Indiska. dataväska från BIKBOK (som jag fick på köpet)

jag köpte även ett par vanliga svarta textilskor och en vanlig svart BH. de kom bara inte med på kort.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köpte du skorna som du köpte då? :)

2010-08-20 @ 11:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0