discotrött.

nu har jag nyss kommit hem från discot. ska börja med att tacka linnea, stina, hanna och ickis för
före och efter, ni är kanon! träffade även massa sötnosar där med, alltid trevligt. några nya anstikten
kröp också fram bland allt skuttande folk. en och annan tår blev fälld, men i lycka som tur är ♥

ska även påminna om att jag har sån j*vla skoskav, och värre kommer det bli. helt galet, jag vet inte
vad jag ska göra. så sjukt ont gör det! någon som har tips eller liknande? (A)


fixade en bild från discot med. här har vi mig och bella, så söt är hon ♥

nu ska jag sova, för imorgon ska jag till växjö och stanna där till söndag. innan jag åker dit ska jag
även ha hunnit med både det ena och de andra, så god nattsömn folket. hör av mig imorgon, puss ♥

Kommentarer
Postat av: linda

åh vilken söt bild :) <3

2010-02-06 @ 13:09:20
URL: http://liindanordwall.blogg.se/
Postat av: alissa

sötbild & lyckad kväll. Du var sjukt fin!! blir galen <3

2010-02-06 @ 13:42:35
Postat av: FRida P

ricktigt sööt bild på er :)

2010-02-17 @ 15:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0