13 januari

Tom fyller år idag, så ett riktigt stort grattis till honom! Tyvärr var han inte i skolan så han
kunde inte se min lilla överraskning, haha. Han är go den, hoppas han hade en bra dag :D ♥

Idag blev jag så sjujkt besviken. Jag trodde vi skulle sluta vid 13.00, men nu gick inte
det bara för att 9c ville ha helsal på idortten, så vi kunde inte flytta vår idrott. Så nu har
vi två riktigt långa raster på en dag, hejja oss! Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, mysa
lite framför TV:n tror jag. Ska nog ringa världens bästa Ickis sen med :)  puss ♥

Kommentarer
Postat av: felix :)

äh hon bara fuskar ju :P

2010-01-13 @ 21:34:51
URL: http://filleboooi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0