17 januari

Igår fyllde Ellen år, hon blev 16. Jag hoppas att solstrålen hade en underbar dag! ♥
Idag fyller lille Måns 14 år, det kan man inte tro men så är det faktiskt, haha. Grattis!
Om jag inte är helt fel ute fyller även Niklas Josefsson 18 år idag. Grattis till honom!
Jag vill också fylla 18 idag, och går inte det vill jag bli 16. Haha, det kommer snart, men ändå ;)

Jag får be om ursäkt för att jag inte skrivit på över ett dygn, men jag orkade och hann inte
igår. Vid 13-tiden åkte jag ner till Ickis så var vi ute och gick en runda och snackade. Lite
senare på kvällen åkte vi ut till Ljungarnäs och till Stina. Det var sjukt kul och mysigt. Vi kollade
på Filippa Bark som för övrigt är min nya idol, haha. Idag ska jag plugga, visa er glasögonen
och sen senare ikväll ska jag kolla på massa roliga program på TV, hihi! Vi hörs, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0