bilderna från när vi firade Stinis <3


det oemotståndligt söta födelsedagsbarnet, ♥


relaxen, visst ser det härligt ut? :)


här har vi bastun, den är så sjukt perfekt byggd!


hanna, jag och stinis ♥


hanna, stinis och ickis . visst är bilden så underbart härlig? :)


stina och hanna , så sjukt skön bild!


vi sprang ut i snön, haha. hanna på bild, :D


hanna, stina och ickis ♥


hanna och jag. bilden är så störd. haha!


stina, hanna och jag. de där hade vi roligt åt, haha.


plankan vi käkade, det var så himla gott. vi åt ihjäl oss, tro mig!


tårtan som vi täckte med massa godis, den var sjukt god!


jag och ickis. om blickar kunde döda skulle alla som kollar in i ickis ögon vara döda..haha.


jag och stina. stina är i alla fall söt, jag älskar dig gumman ♥

det var alla bilder, hoppas att ni gillade dem! tack för en underbar kväll tjejer.
det måste göras om. mina små puckon, jag har alltid trevligt med er ♥

Kommentarer
Postat av: Stina :D

den första och sista bilden är tagen hemma hos mig va ? :S Känner inte igen mitt egna hus XD tog en bra stund innan jag kom på det :P <3

2010-01-29 @ 22:28:41
Postat av: Anonym

Du ser ut som britney =)

2010-02-05 @ 09:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0