världens underbaraste stiina <3

Nu sitter jag och pratar med Stina. Hon fyller ju snart år och vi hade tänkt göra något roligt
för henne, problemet är bara att hon redan vet det, haha. Jag var inte säker på om hon skulle
göra något annat just då, så jag kände mig tvungen att fråga. Vilka vi blir, vad vi ska käka,
och allt såna där löser vi senare. Personligen skulle jag inte ha något emot att vi var några till.
Jag har tänkt på några, men då finns det en hel del som måste redas ut först. Aja, vi får se :)


jag älskar dig bruden, nu kör vi :D <3

Kommentarer
Postat av: Den bruden som älskar dig tillbaka :D

Klara färdiga gå, Nu kör vi :D <3

2010-01-10 @ 20:15:16
Postat av: ickis

elin jag kom precis på en sak som vi skulle kunna köpa till henne :P alla älskar stina :D <3

2010-01-10 @ 20:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0