5 juli

Vilken dag, en otursdag! Direkt när jag kom på morgonen kom det in golfare som sa att
bollmaskinen gått sönder. Så då fick jag ringa efter massa folk som kunde fixa det. När den
väl fungerade skulle golfarna växla så de kunde använda den, då hade jag ju såklart ingen
växel. Sen det värsta. Jag skulle koka upp några korvar och öppnade kylen för att ta ut dem.
Då råkar burken med korvar gå upp, och det bara väller ut korvspad (eller vad man kallar det)
över hela mig och hela köksgolvet. Snacka om otur. Så nu luktar mina kläder och skor korvspad,
mysig doft. Kvällen avslutades ändå bra. Ett dopp i sjön med Ickis (det första för iår, i sjön alltså).
Sen gick mamma och jag till mördarberget. Så, kvällen var kanonmysig. Nu ska jag sova, godnatt ♥




Idag när jag kom hem låg det ett brev på bordet. Det var min vän Amanda som skickat
det till mig, från San Diego där hon befinner sig just nu. Vi har grattat varandra sen vi
föddes, och det gjorde brevet ännu roligare. Tack Amanda ♥
Jag suddade inte ut min adress, den går ju ändå att söka upp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bor hon i San Diego? (:

2010-07-06 @ 13:33:35
Postat av: SVAR

Nej, det gör hon inte. Hon är bara där på semester för tillfället, hela sommaren om jag föstått det rätt. Hon bor i Sverige i vanliga fall :)

2010-07-06 @ 19:58:30
URL: http://elinarwsater.blogg.se/
Postat av: Anonym

så du har fyllt 16? :)

2010-07-08 @ 15:20:48
Postat av: A

så du har fyllt 16? :)

2010-07-08 @ 15:21:40
Postat av: SVAR

Nej, jag fyller på söndag. Hon skickade det så det säkert skulle komma fram :)

2010-07-08 @ 22:55:45
URL: http://elinarwsater.blogg.se/
Postat av: M

hej :) fin blogg :) vad heter amanda i efternamn? :)

2010-07-09 @ 17:36:22
Postat av: SVAR TILL M

www.amb.blogg.se , där har du hennes blogg :)

2010-07-10 @ 11:51:39
URL: http://elinarwsater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0