18 juni - dålig uppdatering , jag vet .

FÖRLÅT FÖR ATT JAG INTE HAR SKRIVIT. Jag vet att det är sjukt dålig uppdatering, men jag
har faktiskt några anledning. Den ena är fotbollsskolan som pågått, och sen har mitt sommarjobb
dragit igång denna veckan med. Så jag är ledsen, men det är så det är. Tyvärr lär det inte bli så
mycket bätter uppdatering heller. Aja, vi får se. Puss & godnatt ♥

Min frånvarande vecka:
Onsdag - Fotbollsskola, sen hemmakväll framför VM med min älskade bror.
Torsdag - Sista dagen på fotbollsskolan. Sen blev det Vetlanda där det var UP.
Fredag - Jobbade hela dagen, sen in till Oskar för lite fest med trevligt folk.



Det vinnande laget i fotbollsskolan åldermixade tunering. Nu ska jag skryta lite med,
DET VINNANDE LAGET VAR MITT. Heja mig, och ungarna med då, men mig också :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

spealr du fotboll?;)

2010-06-19 @ 20:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0