Svar på frågestund , del fem .

Vem är din "bästa" kompis/kompisar?
svar : Ickis är min allra bästa tjejkompis. Sen har jag ju fyra änglar till. Det vill säga Hanna,
Stina, Linnea och Linda :) Killar är lite annorlundare. Jesper är väl den jag sätter högst upp på
den listan i så fall. Det känns som om jag bryr mig om honom mest. Sen finns det många andra
som man pratar problem och annat med :)


Om du fick välja ett ställe du skulle resa till vart skulle det bli?
svar : Något varmt land, men vilket vet jag inte ;)


Vad ska du göra i sommar?
svar : Jag har två sommarjobb. Ett på golfen i Ramkvilla. Där jobbar jag 4 dagar varannan
vecka. På det andra sommarjobbet får jag välja när jag vill jobba, men jag ska jobba högst
80 timmar. Annars ska jag umgås med kompisar, vara med familjen och bara steka. Vecka
31 blir det Gotland med Hanna. Mer har jag inte planerat, förutom att jag fyller 16 år med ;)


Har du någon kille?
svar : Nej :)


Vilken är din favorit rätt?
svar : Haha, jag älskar lax. Annars gillar jag kött, potatis och beanaisesås ;)


vad har du för planer till sommaren/midsommar?
svar : Sommaren har jag redan berättat om. Angående midsommar så har jag inte en
aning faktiskt. Hoppas att jag hittar något :)


vilken linje ska du gå, på gymnasiet?
svar : SP, vilket vill säga samhäll :)


kommer du att fortfarande att hålla kontakten med
dom flesta, nu när du snart börjar gymnasiet?
svar : Det vet jag ju inte nu, men det ska jag i alla fall försöka med :)


vilken stil har du,om du skulle välja den med ett ord?
svar :
Det beror på vad du menar för stil, men jag anar att du menar klädstil?
Den kan jag beskriva som vanlig :)


kan inte du börja med dagens outfit?
svar :
Haha! Det är såhär , att jag hatar verkligen dagens outfit. Jag känner mig så himla
töntig när jag lägger upp det. Jag har ingenting emot att andra gör det, jag tycker bara att
det är kul, men jag kan inte göra det själv. Det känns så himla wanna-be-storbloggerska.
Det bara gör det. Dessutom så har jag knappt tid att stå och ta kort i en spegel på morgonen.
Nu när det är sommar så finns det en viss chans. Bilderna blir dessutom inte bra. Fast, om
många vill så är det självklart att jag ska försöka :)


hur trött är du på dessa frågor just nu?
svar : Inte alls trött :D


kommer du att följa alla/dom flesta av dina drömmar när du blir stor?
svar :
Det ska jag absolut försöka att göra. En dröm är ju en dröm. Sen är jag inte en sån
som bara gör saker, utan jag funderar över det ganska länge innan. Sen om det verkligen
inte finns någon möjlighet till det, så struntar jag i det typ och försöker med annat ;)



om du fick välja en plats på hela jorden, var skulle du vilja bo/vara då?
svar : Oj, jag har inte en aning. Ett hus på mördarberget skulle inte vara fel...


hur ofta tränar du?
svar : Det där är väldigt olika. Jag älskar att vara ute och gå, jag kan gå hur långt
som helst. Springa är helt okej, inte alltför roligt. Hopprep hoppar jag ibland när jag
har riktigt tråkigt, bara för att ha något att göra. Jag cyklar även gärna på tränings-
cykeln framför tv:n, haha. Så, helt normalt ofta tror jag. Inte för mycket och inte för
lite :)


Vad gör du med ditt hår, färgar, vad har du för schampoo, plattar?
Jag menar, det är ju skit fint!
svar :
Tack så mycket, nu blev jag glad! Schampoot sin jag använder är något som
mamma köper hem från New York. Ibland använder jag något annat som hon köper
hos frissan. Jag ska kolla upp det där lite extra, det lovar jag. Plattar det gör jag, men
absolut inte varje dag. Ska jag ha en knut eller vanlig toffs så plattar jag det inte. Sen
när jag väl plattar det så gör jag det varken noga eller mycket. Mitt hår är väldigt rakt
från början. Ibland lockar jag det med en locktång, där värmer jag däremot på håret
riktig mycket under en längre stund. Jag har slingat mitt hår fem gånger sen hösten
08. Jag slingar bara utväxten för att inte slita på resten av håret. Annars gör jag inte
så mycket mera. Jag har aldrig använt tex hårinpackning :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0