Svar på frågestund , del fyra .

Emma :

visa bilder på ditt rum:d
svar : Det ska jag göra när det är helt klart :)

kan inte du visa bilder på dig typ när du va 1,3,5,7,9,11,13,15,16 :D ?
svar : Jovisst, jag ska bara hitta lite bilder först :)

har du bara bott i vetlanda?
svar : Nej, jag är född i Bålsta som ligger norr om Stockholm :)

om inte, var har du bott? och när och vfr flytatde du?
svar : Bålsta som sagt. Jag flyttade när jag var 8 år. Det var mina föräldrar som ville :)

vilken skola går du på?
svar : Jag slutade på Landsbro i torsdags, och i höst ska jag gå på Njudungsgymnasiet :)

dricker du ofta alkohol?
svar : Nej :)


Anonym :

Hur känns det att snart ha gått klart på landsbro? Sorgligt/en rolig början
på något nytt? Eller hur känner du?
svar :
För en månad sen kändes det ingenting. Det var mer nu sista veckan som jag kände
att det faktiskt skulle bli väldigt tråkigt. Dels att lämna skolan, men också klassen. Det var
väl mest klassen. För många i klassen är mina bästa vänner liksom. Sen känner jag att det
är en början på något nytt. Det är ett steg som jag måste ta :)


Hur kommer det kännas att lämna allihop?
Vad kommer du sakna som mest från din tid på landsbro skola?
svar :
Det kändes tråkigt, det finns som sagt många som man har kommit väldigt nära.
Jag kommer sakna klassen, alla lektioner vi hade tillsammans. Sen kommer jag att sakna
min handledare med, Camilla :)



Vilket år var det bästa. 7:an, 8:an eller nu, 9:an. Och varför tycker du så?
svar :
Nian helt klart. Vi var äldst, man kände varandra och så. Dessutom lärde jag känna
4 solstålar i sjuan med, som jag aldrig kommer att glömma. Det gick bra med skolarbetet
och jag kände att jag hade kul även utanför skolan. Man gör även mycket roliga saker i
nian. Nian, helt klart!


Ska du flytta när du början gymnasiet? isf vart?
svar : Nej, jag stannar :)


Finns det något ögonblick du vill spola tillbaka till just nu? vilket?
svar : Jag vill tillbaka till Tyskland, NU!


Om du får välja en månad ur ditt arkiv här på bloggen. Vilken skulle du då välja?
vilken var den bästa? Kolla lite och se när du var som lyckligast :D
svar :
Jag minns att jag hade väldigt kul i maj månad förra året. Inte för att ni ser det på
min blogg, men jag märker det :)


Svårt att välja, men om du absolut måste..
Mysig hemmakväll med pojkvän, eller en rolig fest med tjejvännerna?
svar :
Haha, eftersom jag inte har någon pojkvän, men har världens finaste vänner så
väljer jag rolig fest med tjejvännerna ;)


Hur ser du din framtid?
svar :
Jag har inte en aning. Det enda jag vet är att det blir 3 år på Njudung nu, sen vet
jag inte vart jag tar vägen. Förhoppningsvis träffar jag väl en trevlig man som jag gifter
mig med. Vi skaffar barn och lite så ;) Jobb vill jag ha med, haha!

Favoritlåt just nu?
svar : Svårt att säga, men jag lyssnar jämt på Frankrikes bidrag i Eurovision!






Denna låten vill säga, jag tycker att den är grym. Haha!

Kommentarer
Postat av: BELLA K !

ååh, tyskland! <3

2010-07-03 @ 15:12:53
URL: http://izabellakarupovicc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0