Svar på frågestund , del tre .

Nu ska jag fullfölja det jag har påbörjat. Lovade att bli färdig innan sommarlovet, haha.

Först är det frågorna från Alissa.

Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet?
svar :
Bra fråga, och svår som 17. Jag har ingen speciell bild av honom i huvudet, men jag
ska göra mitt bästa. Han är lång, mörk och vältränad. Han har bra klädstil och är intresserad
av att se bra ut. Inte för att visa upp sig, utan för att trivas i sig själv. Blåa eller bruna ögon,
det spelar ingen roll. Ja, det finns inte jättemycket mer att säga. Haha.


Vilken är den senaste filmen du sett?
svar : Nu måste jag tänka efter. Det var nog Stick it, som jag såg i lördags :)


Vilken är din favoritplats?
svar : Oj, jag har många. Den ena är min säng, men jag anar att det inte är en sån plats du
menar. Så jag får säga mördarberget, det är helt underbart där
 ♥


Vart tror du att du befinner dig om tio år?
svar : Vilka svåra frågor du ställer ;) Jag har inte en aning, men jag anar att det kan vara i
en större stad i alla fall. I en lägenhet, det är vad jag tror.


Vad dricker du helst till frukost?
svar : Det blir mest mjölk, men helst så dricker jag juice. Det är gott på morgonen :)


Vill du ha barn?
svar : Klart jag vill ha barn! 11 stycken i en stor villa. Nej, men kanske 2-3 stycken :)


Kan du några andra språk än svenska?
svar : Jag läser tyska och engelska i skolan :)


Har du någonsin åkt ambulans?
svar :
Nej, det har jag inte. Jag hoppas inte att jag ska behöva göra det heller. Förutom om
jag ska föda barn, då är det ju bråttom ;)


Vad spenderar du helst pengar på?
svar : Kläder och skor, det är det enda som jag spenderar pengar på :)


Vem är den roligaste människan du känner?
svar :
Svår fråga igen...Det beror ju på. Jag som har svårt att vara tyst har ju ofta roligt med
någon, inte åt någon. Så på så vis finns det många. Armin är riktigt rolig, Branne är också rolig,
Ickis är förbannat underhållande (HAHAH) och sen finns ju Jesper med. Som är rolig för att han
är typ .. störd ;D


Vad har du för ringsingnal?
svar : Pirates - Bullets and Octane.















Nu är det några frågor från en Anonym :

vad ska du gå på gymnsaiet?
svar : Jag ska gå Samhäll (SP)


vilka känner/Vet du ska gå de programmet som du?
svar :
Sara Hjälmerby, Linda Nordwall, Nathalie Timotic, Oscar Löfqvist och Erik Bexell.
Det var nog dem, inte alls många :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0