9 mars

dagen har varit rätt skön, som alla tisdagar. nu är jag helt slut. jag ska nog cykla lite,
sen duscha, läsa och sen sooooooooova. så himla gött. sov gott, puss ♥


det är två katter på bilden, och det är min familjs katter. de heter Pussel och Snurran, så
himla tråkiga namn. själv röstade jag på Stolpskott och Fladderpuck, men med en röst mot
tre kommer man inte så långt, så jag fick ge mig. de är syskon, och har antagligen satt på
varandra. ursäkta ordval, jag ville ha lite effekt på det hela. iaf, jag förstår detta samtidigt
som jag skrattar lite åt det. jag vill inte ha inavelkattungar, men lite kul är det. som tur är lär
vi inte få inavelkattungar tack vare ett besök hos veterinären, phu. intressant information, haha.
TACK :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0