kärlek och godnatt .

just nu sitter jag och pratar med en väldigt kär vän på msn. vi pratar om hennes pojkvän som hon
har lyckas fixa till sig. även om vi pratar via msn, så märker jag hur kär hon är. jag kan se framför
mig hur hon sitter helt galen på "andra sidan" datorn och skriver för fullt med ett leende på läpparna.
jag önskar dem verkligen all lycka! ♥ jag hoppas att jag hittar min lilla sötnos snart med, hihi!


detta var min sötnos för 3 år sedan. jag tror inte att han har något emot att jag laddar upp denna
bilden eftersom han är riktigt snygg på den, haha. jag saknar mitt hår jag hade på den bilden :/
i alla fall, det är linus och jag på bilden. nu för tiden är vi bara kompisar, för er som undrar, haha!

nu får ni ta och sova gott så hörs vi imorgon. imorgon är det temadagar på skolan. vi får se vad
vårt arbetslag (B) hittat på för något. puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken gullig bild:)

2010-03-10 @ 23:06:02
Postat av: Anonym

gulligt hur länge var ni tsm?

vem är din kompis?:)

2010-03-11 @ 17:40:50
Postat av: felix :D

haha var lite kul när du gick omkring o skröt om att han hade sexpack xD

2010-03-20 @ 12:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0