onsdagskvällen går mot sitt slut...

just nu sitter jag och kollar på dif - brynäs. väldigt underhållande vill jag lova. snart ska jag stänga
av datorn för idag. då ska jag bege mig upp mot träningscykeln och kolla på andra avenyn samtidigt.
tyvärr hittar jag inte mitt hopprep, men max kommer imorgon så man kan ju alltid hoppas på att det
ligger ett upphittat hopprep på sängen imorgon när man kommer hem. godnatt, puss ♥ 


Glöm inte frågestunden jag fixat åt er.
Jag måste tacka Sandra för alla frågorna, jag blev väldigt glad och jag ser fram emot
att svara på dem. Det behövs mer, även om Sandra gjorde ett bra jobb :D

Kommentarer
Postat av: sandra

kul att du gillar frågorna:)

2010-03-24 @ 22:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0