Berlinbilder ♥


Hela gänget.


Stina, jag och Hanna ♥


Liz och jag dampar, haha.


Ickis, Liz, Stina och Tom ♥



Söta Evelina ♥


Stina, Hanna och jag väntar på vårt första käk i Tyskland.



Min underbart glada Stina ♥


Håkan och Liz.


Min och Stinas tröja, snygga ♥


Tom, jag och Stina utanför China Box ♥


Jag och Oskar provade mössor.


Maja och Stina i sina fina tröjor ♥


Anton och Stina under en av alla sena kvällar på vårt rum.


Moa, Ida och Viktor. Tack för en trevlig hemresa :D


Sötnosarna Bella och Bella ♥


Jag, Anton och Ida på färjan. Schtek ♥



Hanna, Liz, Stina, Jakob och jag utanför Hard Rock Café.


En liten rolig grej som hände på båten.
Anton hade sitt kort, och han var inte säker på att han kunde betala med det. Han var
nämligen jävligt sugen på Schnitzel. Då la Ida, Ickis och jag ihop pengar till honom, eftersom
vi hade massa småpengar kvar. Det tog en jäkla tid vill jag lova. Sen gick Anton fram till
tanten i kassan för att betala med mynten som fyllde två kupade händer på honom. Självklart
var jag framme med kameran, och knäppte ett kort. ASSÅ, NI SKULLE SETT KÄRRINGENS
MIN. Det var helt galet. Jag tror aldrig att något har stirrat så elakt mot mig. Sen sa hon något
på danska som jag naturligtvis inte förstod, sen sprang jag iväg. Shit, jag trodde hon skulle
kalla på vakten eller något. Jag menar, ett kort på hennes jävla händer?

Det var i alla fall en helt underbar resa som jag aldrig kommer att glömma. Så himla kul hade
vi. Ett trevligt gäng och goa lärare. Det var en toppenresa, en av de bästa i mitt liv. Tack ♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: anton

Shit, munkarna ser goda ut :o

2010-05-28 @ 16:50:11
URL: http://kames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0