boda borg next!

jaaaaapp, idag blir det boda borg med stina, robert och albin. vi får se hur det går, haha. det slog mig
nyss att det finns spöken där under höstlovet, och att de skrämde livet ur mig senast jag var där ;o .
förhoppningsvis har jag mognat sen dess (i åttan) ;) ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på riktigt. har
lite plans men vi får se hur det blir med det. nu ska jag äta frukost, pusshej ♥


hittade en bild som är tagen för ganska exakt ett år sen. det stör mig att jag inte förändrats..haha!

Kommentarer
Postat av: linda

är man världens vackraste behöver man inte förändras! :*

2010-11-05 @ 10:35:43
URL: http://liindanordwall.blogg.se/
Postat av: Anonym

är stina och robert tsm? :)

2010-11-06 @ 13:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0