den skugga som vilar i tiden.

godmorgon!
ska börja med att säga att albin och jag kollade på en skräckfilm igår. den hette typ Paranormal Activity.
den var helt sjuk. jag tycker ni borde se den! jag brukar ju se skräckfilmer som komedier ibland, men
denna var riktigt läskig ibland. men bara ibland. resten av dagen ska tillbringas med albin, och sen ikväll
ska jag till stina tillsammans med hanna och ickis. det blir mys! jag har saknat de brudarna. så det ska
bli riktigt kul att träffas igen. neheeee, det är om jag skulle ta och runda av här. ha en bra dag, puss ♥


fin kille det där , min kille det där ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur länge har ni varit tsm?:D

2010-11-03 @ 11:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0