fredagsmys!

äntligen fredag och äntligen helg!
igårkväll fick jag ett utbrott när jag kom in i mitt rum och insåg att städarn hade städat hela huset
utom mitt rum. så jag städade och möblerade om det SJÄLV. jag är otroligt stolt över mig själv. det
blev riktigt bra, så jag har en känsla av att det kommer tillbringas mycket tid i mitt rum framöver.

ikväll blir det en lugn kväll. hade tänkt kolla på lite one tree hill nu innan albin kommer. sen när han
kommer blir det nog idol och lite mys. hihi. nehe, nu var visst maten färdig. vi hörs, ha det bra. puss ♥


Kommentarer
Postat av: Suzana ♥

Såg när du satt med Albin och Götesson i skolan. Man ser verkligen jätteväl att du är kär i Albin. Man ser det i dina ögon. Du har ett speciellt sätt att titta på honom.

Söta är ni!

2010-11-26 @ 17:10:28
URL: http://suzananikolic.blogg.se/
Postat av: Anonym

SNYGG BILD!!!

2010-11-26 @ 17:57:19
Postat av: JenniferJohansson

åå gud allså vilken fin bild !!



hur ta du så fina bilder , ha du system elr va ha du ?

och hur gör du så , dom blir så finna !

du måste dela med dej av din hemlighet elin ? <3

2010-11-27 @ 11:11:10
URL: http://j-johansson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0