när katten är borta dansar råttorna på bordet.

En tisdagskväll som denna är som vilken tisdagskväll som helst. Ganska lugn för min del, inga läxor
eller annat. Eller vänta, jag har ju av någon anledning aldrig läxor? Sorry, fel av mig! Mamma är på
något slags party (en tisdagskväll?!) , så jag är ensam hemma med mina bröder. Därför lyxade
vi till det lite och åt glass med oboy på. Den är fin! Nu ska jag nog kolla på ett avsnitt av One tree hill,
sms:a lite och sen duscha lääääänge. Låter bra om ni frågar mig. Ha det bra, pusshej ♥


Lillebror Hampus äter glass. Söt kille det där ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

myysigt. :)

2010-11-09 @ 21:14:04
Postat av: Anonym

Vilken säsong är du på i One tree hill ? :)

2010-11-10 @ 18:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0