please , don´t turn away.

helluuuuuuu.
måste bara meddela att vi har haft två lektioner på två dagar, de ni. så igår åkte jag ut till gamla skolan
och hälsade på. blev kvar där i fyra timmar, och under de fyra timmarna satt jag bara och pratade med
linnea, kajsa & becca. det var det mysigaste på länge. efter det åkte jag till min fina pojkvän, finare kille
får man fasen leta efter! ♥ inga läxor har vi heller, det är nästan så jag har glömt hur man gör en läxa ..


en riktigt fin bild som jag hittade på Linnea, tagen på Öland denna sommaren.
jag måste bara tacka denna underbara tjej för de trevliga och behövande samtal som hon 
& jag hade igår. det var länge sen, och som jag har saknat det. du är riktigt bra bruden ♥

nu blir det duschen, och sen ska jag sova. jag är sjukt trött, trots den lilla mängden energi
som jag gjort av med under dessa två "ansträngande" skoldagar. ha det bäst, pusshej ♥


Kommentarer
Postat av: linneaström'

åh honey! det var verkligen myys & välbehövligt!hat saknat dig bruden <3 du är underbar!

2010-11-14 @ 21:41:02
URL: http://liinneaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0