stökigt inlägg på ingång.

idag tänkte jag vara lite fräck och ställa mobilen på väckning vid 06.00 (som jag gör när det är skola).
jag ville bara vakna, gnälla, inse att det är lov, skratta för mig själv och sen stänga av alarmet. tyvärr
blev det inte som jag tänkt mig eftersom jag sov som en stock och vaknade inte. aja, en annan gång...

av någon anledning städade Max alla rum i huset utom mitt rum när han senast besökte vårt hus. mitt
rum ser för tillfället ut som ett bombnedslag, och man vet aldrig när man får besök. så det kanske är lika
bra att börja plocka? usch, jag orkar verkligen inte. dessutom funderar jag på att möblera om igen, jag
har redan tröttnat. jag vill köpa en byrå med, kläderna och allt annat får inte plats. och då blir som sagt
mitt rum till ett enda stort bombnedslag. (jag är fullt övertygad om att ännu en byrå kan lösa detta ;p)


syskonkärlek ♥ mathias är lite feg, så han vågar därför inte vara med på kort...

vad står på schemat idag? ingenting. det är tråkigt att behöva säga det, men detta blir nog en
riktigt slappdag. lite one tree hill, städning på rummet mot min vilja och lite nördande av data :)
måste skaffa mig energi till att göra något, för såhär kan resten av lovet inte se ut. energin kan
jag få genom .. lite glass kanske? jaaaa, helt rätt elin. hihi! ha en bra dag, så hörs vi pusshej ♥


Kommentarer
Postat av: amandaaaaa!

du äter ofta glass du ;) sööööött<3

2010-11-02 @ 00:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0