brud som saknar.

Jag hittade en video på Lugi Gymnastikförening på youtube. Och tjena vad jag saknar gymnastiken
när jag ser den. Det är snart 2 år sen jag la av själv, och en månad sen jag slutade som tränare.
Det går inte en dag utan att jag tänker tillbaka på det med stor saknad. Jag hatar att det blev som
det blev och jag inte gav det en chans till. Det är en tid som aldrig kommer tillbaka, men jäklar
vilka fina minnen jag har därifrån. Vilket gäng vi var och vilken kärlek vi delade! ♥


Som sagt, detta är Lugi Gymnastikförening. Inte min före detta gymnastikförening.
Den är lite flummig i början, men efter 1 minut kommer den igång.

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför la du av?:(

kunde du göra sånt?:O

2010-10-30 @ 23:27:48
Postat av: SVAR

jag skadade mitt knä under våren 2008. det var i slutet av säsongen, så det blev ett uppehåll och då tänkte jag att mitt knä hann vila upp sig. men mitt knä ville inte. så hösten 2008 slutade jag. haha, jo. får man bara en tumbling (den längre mattan som de springer och voltar på i filmen) så kan man göra det mesta. oavsett om man är gymnast eller inte :)

2010-11-02 @ 00:10:08
URL: http://elinarwsater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0