söndagsmys med världens bästa ♥

jag kan tala om att jag är ganska sliten efter gårdagen, men jäklar va roligt jag hade !
efter lite frisk luft åkte jag, malin & jakob och käkade pizza. den satt bra en dag som denna kan jag
säga. även om jag känner mig otroligt onyttig. väl hemma fick jag besök av min fina vän sara, hon
tog ett impulsbeslut att komma ut till mig och ha myssöndag! och det har jag absolut ingenting emot.
nu ska vi bädda ner oss i min säng, snacka lite, för att sedan sova. sovgott, puss ♥


sara & jag bakade kladdkaka, så nu är vi mätta och goa!

OBS! Min "bloggpaus" består ännu. Det betyder alltså ingenting att ni fick 2 inlägg på en dag :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

När ska du börja blogga igen? :)

2010-10-14 @ 19:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0