you´re amazing just the way you are .


jag anar att jag som många andra krankar den här (↑) låten just nu! jag blir sjukt glad av den (:

jag fick idag välja mellan SM-final i speedway eller sovmorgon imorgon, givetvis valde jag sovmorgon.
jag har ju sett fram emot den hela veckan. eftersom det är onsdag och lillördag köpte jag mig en daim-
godispåse påväg hem från bussen, den tycker jag att jag är värd! varför vet jag inte, men det kändes
som en bra ursäkt...nu ska jag göra en av få läxor som min klass erbjuds (vi behvöer alltså inte ens göra
alla våra läxor, utan blir bara erbjudna dem). ha en fortsatt bra kväll, puss ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

varför skulle du inte få sovmorgon om du valde speedwayen? hihi. ;)

2010-10-06 @ 21:10:06
Postat av: SVAR

för att om jag skulle med på speedwayen fick jag sova i ramkvilla, och därifrån kan man bara åka med en tidig buss och en som går vid 11.20, och det är försent! sover jag i ramkvilla kan jag åka med en buss som kommer till skolan vid 10, vilket är en helt perfekt tid! komplicerat, men så är det ;)

2010-10-07 @ 18:15:12
URL: http://elinarwsater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0