8 september - viiiiiilken dag .

från att ha varit lättretad, trött och arg blev jag helt plötsligt glad, fnittrig och oerhört TAGGAD!
nu undrar ni säkert vad jag taggar. jo, jag taggar insparken på fredag. det ska bli så jävla kul.
för att byta samtalsämne. idol är riktigt bra iår, jag är sjukt imponerad och jag har redan några
favoriter. det ska bli kul att följa dem. nu ska jag snart lämna facebook för sängen. puss, godnatt ♥
 

en bild på hanna, stina, mig & ickis. den togs på skolavslutningen. ni är fina mina änglar ♥

Kommentarer
Postat av: sarahjälmeby'

härlig bild!!! :D

jaa, lite ljusare är den allt :o jag älskar den :D<3

2010-09-08 @ 23:00:52
URL: http://omdubarakundese.blogg.se/
Postat av: ickis

haha väldigt fin xD

2010-09-10 @ 10:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0