barnvakt .

eller, barnvakt och barnvakt. jag vet inte om det kallas barnvakt när jag sitter på min dator och "leker"
runt medan han sitter själv vid en annan dator och spelar pippispel. det slog mig nyss att vi har engelska-
glosor tills imorgon. roligt, glömma dem lika snabbt som jag lär mig dem. senare ikväll blir det idol, det är
bara 40 stycken kvar nu ju. mina favoriter är dessutom kvar, det gillar vi. 

när vi kom hem från jönköping igår åkte jag och sara hem till henne, kollade på idol och provade kläderna
som vi köpt. senare på kvällen hämtade pappa mig och vi åkte till hanna och hennes familj för att kolla på
idol, det var nice. det var verkligen länge sen jag träffade hanna! ♥ jag gjorde även många bra köp i jkpg
igår. jag kan visa dem en annan dag. nehe, det är om jag skulle planera min helg och fortsätta plugga. puss!


bild från igår. anny, gry & jag. helmys ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0