innan insparken , då vare fest !

efter gårdagen har jag insett hur glad jag är över att mina föräldrar är så förstående & underbara. jag
är glad för att de är arga på mig när jag är arg på mig själv vad jag gjorde. jag är glad när de skrattar
med mig när jag skrattar åt vad jag gjorde. tack  ♥ vi hade i alla fall riktigt roligt igår. först var jag, sara,
anny, gry & olivia hemma hos gry. sen kom malmlöf, sebbe, rasmus & jh med. till hotellet kom vi däremot
aldrig, bättre lycka nästa gång. puss ♥


gry, jag, olivia, anny & sara. snyggingar !



TACK SÅ JÄVLA MYCKET BRUDAR !

jag glömde skriva att jag, sara & gry hade en riktigt mysig stund på donken efter skolan, haha.
vi pratade om allt mellan himmel och jord medan vi fettade i oss all mat. det var så undebart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0