let´s do some stupid shit !

det känns inte som fredag, jag blir galen. dessutom glömde jag nog ungefär hälften av alla mina läxor
i skolan, gött. missade bussen med, eller ja, mer eller mindre missade bussen. det löste sig, eftersom
världens snällaste, sötaste och finaste skjutsade hem mig. det var bra, för då fick jag en stund med
honom med. mys ! nu ska jag fixa mig lite för att sen åka till ickis och käka pizza med några andra goa
brudar. chili thai till lunch med några classmates och nu ikväll pizza. inte okej. men men, man lever ju
bara en gång. ojjjj, klockan sprang iväg. nu måste jag dra, vi hörs. pusshej ♥


bild från tyskland på liz & mig. jag saknar berlin något enormt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0