there´s no time for us .

idag har jag varit jättepigg. även om jag somnade ett inatt, efter att ha sett valvakan, och missade
frukosten för att jag försov mig, säkert också för att jag såg valvakan. det var inte förrän nu när jag
satte mig vid datorn som jag kände hur jag bara ville sova !

var på synsam idag för en vanlig årsundersökning, glädjande så kan jag få linser som jag kan sova
med på nätterna. (just nu har jag inte det). det är perfekt när man varit på fest eller när man sover
någonannanstans än hemma. det blir nog bra. nu ska jag dricka varm chokladmjölk med mina bröder.
ha det bra så hörs vi, pusshej ♥
 

Gry, jag, Sara & Anny. (GASY sa du Sara ? ;p) fina flickor det där ♥


Kommentarer
Postat av: sarahjälmeby'

GASE ELIN GASE ;)

2010-09-20 @ 21:26:54
URL: http://omdubarakundese.blogg.se/
Postat av: Anonym

är de dom du är med i skolan? ;)

2010-09-20 @ 22:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0