your perfect to me.

Tänkte börja med dagens nyhet ↓


Jag är blond igen, woho! Lite kort, men var tvungen att ta bort de slitna.. Vad tycker ni? :)

Imorgon är det fredag och sista dagen på temaveckan. På schemat står Växjö, universitetet och
Utvandrarnas hus (som jag besöker för typ tredje/fjärde gången..) Kan bli trevligt, speciellt med
tanke på min goa klass + lite gott folk från b-klassen!

Nästa vecka är något ansträngande, samtidigt som det hör till då det är sista veckan innan lovet:
• Matteprov, geografiprov, tyskaprov.
• Kursprov i svenska och tyska.
• Inlämningsuppgift i historia, x2.
• Praktisk redovisning på dramat.
• Allt från temaveckan ska lämnas in.

- Ska även tacka Linda & Ida för en otroligt mysig fika igår, ni är för bra brudar! ♥

Det var nog allt jag hade på hjärtat.. allt jag hade att uppdatera er om! Nu ska jag sova, godnatt.

Kommentarer
Postat av: Emina

riktigt söt är du i blont! :)

2011-04-08 @ 17:28:46
URL: http://eminaochmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0