I love the feeling you bring to me.

Jag är lika slut efter att ha varit hemma en hel dag som jag är efter att ha varit i skolan en
hel dag. Det är inte normalt. Måste säga att det ska bli skönt att gå till skolan imorgon, det
är sjukt tråkigt att bara sitta hemma. Ikväll fick jag även igång min älskade iPhone på riktigt!
Så nu används den för fullt, haha! Skitäckligt att AIK vann by the way. Godnatt, puss. ♥

- Klara ville att jag skulle berätta lite mer om "Sthlmsresan" , och visst kan jag göra det. På
torsdag åker jag, Gry, Erik och Martin upp dit för att på torsdagskvällen kolla på DIF - Luleå.
Vi sover hos Grys släkting. På fredagen blir det väl lite shopping och sen åker de hem, medan
jag åker till farmor och farfar i Bålsta för att umgås lite med dem och kanske träffa lite gamla
kompisar. På söndag åker jag hem med mina grannar, så det lär bli en trevlig färd!


Kommentarer
Postat av: klara

okej va kul ;)

vilka är grannarna? någon i din ålder?;)

2011-03-08 @ 17:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0