Torsdag, 3 mars 2011.

Denna dagen var riktigt bra! En sån där skön skoldag ni vet?
Vi började med ett nationellt testprov engelska, och för att vara engelska gick det väldigt bra!
Lunchen tillbringades på vårt älskade Chili Thai med några grymma klasskompisar. Sjukt gott.
Och efter skolan köpte mammi och jag en iPhone! De hade däremot inga SIM-kort, så
jag får börja använda den på tisdag.. men skit samma. Huvudsaken är att den är min!

Kvällen har bestått av plugg inför ett geografiförhör som ska äga rum imorgon, ett geografi-
förhör som mer känns som ett prov. Jag tror det är fler än jag som känner så. Därför borde
jag kanske plugga lite mer. Så man inte får IG, det skulle ju vara tragiskt.. Pusshej! ♥


En bild på mig och min kära vän Gry !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0