12 april

Dagen har varit bra, började slapp
som fan . sov för länge :) . åt
frukost . sen kollade jag på reprisen
av Robinson . Lucas är så jävla het
så jag vet inte vad :D jag får damp
när jag ser honom xD . Så om Erik
åker ut så håller jag på Lucas . utan
tvekan ;) . Sen gick jag till Ickis och
var där, trevligt trevligt :D . senare
gick jag och Jimmi en promenad
genom byn . också trevligt . men
vi stannade ju flera gånger med
tanke på hur många som gärna
pratar med Jimmi kanske det inte
är så konstigt ? :) . ngn glass blev
det inte eftersom varken Putte eller
golfen köpt in det för säsongen :)
sen gick jag till ickis igen xD och
jäklar va vi skrattade . Hennes
syrra kom hem med och jäklar,
så mycket har jag inte skrattat på
länge . aahh, herreguud . :P .
men nu måste jag dra .
godnatt!


Kommentarer
Postat av: MALINM

fan det där med lucas, då är vi två :):)

singel är han åxå :D:D xD

2009-04-13 @ 10:52:11
URL: http://niilaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0