13 april

Dagen har varit bra, men slapp .
En sån perfekt dag inför skolan
imorgon :) ! Läxan är gjord, den
blev bra . Jag är nöjd, tack Jimmi !
Har nyss varit i kyrkan, det var nog
det sista kyrkbesöket denna våren
för konfirmationen är ju snart :D .
Nu väntar jag på mamma som ska
hämta mig . Var faktiskt inne på
bilddagboken idag . Hade fått ett
privat meddelande som jag blev
lite sugen på och läsa, även ngn
ny vän . Men hann ingenting av
detta för jag behövde ju bara länken
till Eriks blogg via Malins bilddagbok ;)

Lovet har ju varit bra, riktigt bra!
och det ska bli skit kul att komma
tillbaka till skolan . För det finns
en del i klassen jag har saknat
riktigt mycket faktiskt . Ser verkligen
fram emot morgondagen tack vare
er :) Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0