25 april

Idag har jag varit i Växjö hela dagen !
Lina och jag har shoppat som...
oojaa, jag har handlat mycket . två
linnen, två par skor, ett par jeans
och en snygg vit T-shirt . tror iaf
att det var allt . Hade tanke på mera
men jag var allt lite sparsam idag :)
Vi åt på en god thairestrurang, men
jag åt inte upp allt för jag äter ju inte
jätte mycket när jag väl är hungrig XD .
Nu sitter jag i Ram, mamma kommer
väl snart & då ska Lina med oss hem
och äta potisgratäng med kött, mamma
gör det så himla gott ! och såsen, mums .
Och självklart blir det Robinson :D och
jag ska spela in Speedwayen, kan ju
inte missa första GP, :D . Det är även
hockey...tyvärr räcker inte apparaterna
till . Och självklart är Robinson ett första-
hands-val ! :D . Nu ska jag hem :)
ha en bra kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0