30 april


mina nya skor, visst är dem söta ? :)

Idag är det vårvandring i skolan  .
Men det är inte därför jag är hemma,
inte alls fatiskt . de skulle ju varit
jätte mysigt och vara ute med klassen
och småprata hela dagen :) men när
jag vaknade mådde jag inte alls bra
faktiskt . ont i huvudet och massa .
Så då valde jag att vara hemma .
det var väl lite med tanke på att jag
inte vill förstöra för ikväll heller .

har iallafall nyss packat in varorna
som kom . Jag har konstaterat att
min familj behöver ett större kylskåp,
eftersom varorna knappt fick plats .
Fick dricka upp det nästan tomma
mjölkpaketet för att alla skulle få
plats xD . Så det blev en liten
förmiddagsfika med obóy och macka .
om 25 minuter ska jag kolla på en
film och äta vindruvor ! efter det ska
jag gå ut en runda . så underbart och
gå den vägen nu när blommor och
löv fallit ut :) . sen ska jag plugga lite
matte, So och fysik !

ha en bra Valborg nu allihopa :)

Kommentarer
Postat av: Ickiis

Jaaa kryya på dej nu så vi ses ikväll :) dom var mkt söta ;) hehe <3

2009-04-30 @ 10:59:08
Postat av: Rebecca

fina skor <3

2009-05-03 @ 17:53:39
URL: http://rebeccafridsall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0